define('DISABLE_WP_CRON', 'true'); The Call - Pagi Hari di Durham

The Call

[Lagu latar: BSB - The Call. Cari sendiri dalam Youtube]

Aku terasa yang Yusran ada call waktu aku tidur petang semalam. So, aku hantar mesej pada dia, ‘ko ader call aku ke semalam? Kenapa?’

Yusran called aku dan ketawa. Dia cakap yang dia terasa yang aku macam tak berapa sedar, tapi aku menjawab dengan betul soalan yang dia tanya.

Hah? ‘Apa yang ko tanya?’, aku tanya dia balik.

Dia bagitau aku soalan dia tentang software, dan seriously, aku tak ingat langsung aku jawab. ‘Ko tahu software Origin tak?’, Yusran ulang balik soalan dia. Dia cakap aku jawab ‘tak’.

Pastu dia cakap yang dia ada nak tanya soalan tapi dia terlupa. Dia bagitau aku sempat mem’bitchy’ dan cakap ‘nanti ko ingat ko call aku baliklah!’. Wah! Sentap. Mampu mengekspresi perasaan dalam keadaan tidak sedar.

Teringat waktu kecik-kecik dulu, dalam Darjah 1 atau 2, mak aku selalu tanya aku nak makan sarapan apa untuk pagi tu. Bihun ke nasi goreng. Tapi waktu tu aku selalu cenderung untuk menjawab yang aku taknak makan. Pastu tanya mak aku, ‘kenapa mak masak nasi goreng hari ini?’. Mak aku jawab yang aku mintak yang tuh.

Uh, bahayanya ‘kebolehan’ mampu menjawab dalam tidur. Nanti terkeluar benda-benda yang tak sepatutnya. Sigh…


2 Responses to “The Call”

  1. WaReMoN says:

    Jgn sampai ada org amik kesempatan bertanya soalan private kt ang ketika ang tgh x sedar tu sudah la, he..he..he.. (very slowly)

  2. WanYgBest says:

    waahhh…kak wan pun mempunyai ‘penyakit separa sedar’ itu…bahaya..bahaya..percayalah (berckp melalui pengalaman ngeri)

Leave a Reply

See also: