define('DISABLE_WP_CRON', 'true'); Two days - Pagi Hari di Durham

Two days

In two days a lot of things actually happen.

Jumaat malam, darah keluar dari mulut aku tak berhenti-henti sampai tengah hari Sabtu. No, I do not eat makanan-makanan keras. Kinda getting tired of people assuming that. Disebabkan bahagian kanan aku numb dan tak terasa apa, mungkin aku dah terketap gigi di sebelah kiri, dan pada masa sama di sebelah kanan mencederakan isi kat dalam yang tak sembuh lagi. Well, that may be the case.

Semalam dah berhenti, sampai ke hari ni aku ada sedikit ketakutan kalau-kalau darah keluar banyak.

But I guess I am getting better. Dah mula moody sikit – well, that is my normal attitude so it comes back after I’m feeling fine. Duh. Physically better walaupun aku masih tak boleh gelak mahupun tersenyum – dua-dua tuh membuatkan aku rasa sedikit sakit. Dah mula craving nak makan bebenda keras. So, guess that my appetite is back. Tapi mungkin jugak sebab dah penat makan benda-benda lembut – bubur, sup dan roti atau biskut dicicah air. Dah 6 hari dah masuk hari ni.

Bengkak dah berkurangan. So, guess it is going well. Damn, it is a pain to remember.


3 Responses to “Two days”

  1. kak dijah says:

    Take care!

  2. nursyeff@rni says:

    Woow, this means we need 2 b ready! Jgn moody2, x baik tuk kesihatan hehe.

  3. Pingu Toha says:

    ko mengalami pendarahan yg berterusan? aneh!

Leave a Reply

See also: