define('DISABLE_WP_CRON', 'true'); Malam Raya - Pagi Hari di Durham

Malam Raya

2.39 am. Malam raya dan masih tak tido. Aku tido 3 jam jer semalam, tapi aku rasa taknak tido. Ah, perhaps feeling a lil bit incomplete.

Was that Kak Shifa or Kak Zila who asked me whether I cry during hari raya. My answer was simple – last time (when I was in Brunel), no. This time around, not sure. But so far so good. Kitorang bertakbir malam ni, tapi aku macam orang takde hati dan perasaan. Tak terasa sebak mahupun rindu yang amat kepada keluarga di malam-malam raya ini.

Tapi, mungkin juga minda separa sedar aku tidak bersetuju. Kalau tak, masakan dah ngantuk giler, dah dekat pukul 3 pagi, aku masih tak mahu tido.

Malam raya ini aku tidak berapa gembira. Call parents aku, dan mak aku tak berapa sihat. Surely I’m not in much mood of celebrating raya. But anyhow.

Malam raya, dan aku tidak mahu tidur…


Leave a Reply

See also: