define('DISABLE_WP_CRON', 'true'); 2011 December 25 - Pagi Hari di Durham

Posts on ‘December 25th, 2011’

Fastfood

Ini cerita fast food. Memandangkan cuti Krismas 2-3 hari, kedai tak buka, jadi semalam beli ayam goreng dari Dixy Chicken di Newcastle. 6 ketul semuanya. Maka aku minta bahagian thigh dan drumstick. Bila dia kasi, dia kata takde bahagian yang aku minta. Dah bayar, dan nak balik, so aku setuju sajalah sebab dengarnya macam ada […]

Christmas Eve

Dah Krismas di UK. Sebenarnya tahun lepas pun kat sini juga, tapi relaks ja. Krismas ni – masa untuk menyimpan barang-barang makanan dalam rumah sebab kedai tutup 2-3 hari. Tesco Metro dekat rumah, hari Selasa baru buka balik. Tapi rasanya Tesco Express buka awal sikit kot. Dan tahun ni tetiba rasa lonely. Sentap sikit. Maybe […]