Posts on ‘August 29th, 2011’

Selamat

Selamat Hari Raya pada negara-negara yang dah mula beraya. Pada saat aku menulis, sekarang ni pukul 3.11 petang, hari puasa ke 29. So tak tahu lagilah kalau esok raya ataupun tidak. Baru lepas call family. Ucap selamat hari raya sambil bergelak ketawa tentang interview MHI pagi tadi. So, basically sepupu-sepupu aku pun dah tengok lah. […]

Looking for?

Ya, jika anda mencari blog yang menceritakan betapa excitednya mamat yang bernama Ahmad Lutfi Amri Ramli itu ketika mendapat panggilan daripada Ally Iskandar seperti mana yang disebut oleh Abby Fana; Tahniah, anda sampai ke blog yang betul. [Kipas-kipas muka sebab diorang baca blog ini. Terus hilang cool didepan fangirls follower Youtube yang menonton] Video tahun […]