define('DISABLE_WP_CRON', 'true'); Comments on: 4 pagi http://pagihari.solarstreak.com/2010/06/4-pagi/ Summer time! Mon, 04 May 2020 01:00:49 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=3.9.33 By: mahir http://pagihari.solarstreak.com/2010/06/4-pagi/comment-page-1/#comment-9215 Wed, 30 Jun 2010 08:50:46 +0000 http://pagihari.solarstreak.com/?p=2052#comment-9215 selalu jawab apa?

]]>
By: WaReMoN http://pagihari.solarstreak.com/2010/06/4-pagi/comment-page-1/#comment-9214 Wed, 30 Jun 2010 08:04:26 +0000 http://pagihari.solarstreak.com/?p=2052#comment-9214 kalu org yg jarang contact bleh la tanya soalan tipikal tu, kalu yg selalu jumpa dan berckp tanya soalan tu mmg membosankan..

aku pun dok kena gak weh, soalan yg biasa, “bila nak kawin” :D

]]>
By: aLy http://pagihari.solarstreak.com/2010/06/4-pagi/comment-page-1/#comment-9212 Wed, 30 Jun 2010 05:18:43 +0000 http://pagihari.solarstreak.com/?p=2052#comment-9212 ohh idea bernas!
nak kire jugak la
“bile abes blajar ni?”
“lagi brape lame nak abes ni?”
dan soalan maut ni
“bile nak kawen ni?”

adehhh
tak syiok sungguh soalan cam tuh

]]>
By: mahir http://pagihari.solarstreak.com/2010/06/4-pagi/comment-page-1/#comment-9211 Wed, 30 Jun 2010 05:14:19 +0000 http://pagihari.solarstreak.com/?p=2052#comment-9211 tapikan saya selalu juga tanya soalan tu (pada kawan2 yang dah kawen) kalau lama xupdate cerita (sbb tak tahu nak borak apa haha). kalau yang selalu bergosipan, memang tak la tanya.

]]>