Posts on ‘May 24th, 2010’

Kicau

Terdengar kicauan beburung, makan entri ditajukkan ‘kicau’ [Entri ini mempunyai unsur-unsur lucah seperti yang digariskan oleh Pingu Toha] Bestnya 2-3 hari ini. Panas. Sidai baju pun kat bilk kaca kat luar. Sampai ke saat ini aku tak dapat recall apa istilahnya. So, panggil jer la bilik kaca. Kalau masuk kedai-kedai baju, dah takde dah baju-baju […]

Sepoi-sepoi

Baru pukul 12 tengah malam. Tapi terasa ngantuk pulak. Aku tutup mata, dan aku tiba-tiba terasa macam duduk kat luar rumah kat Merbok, time-time malam waktu balik dari Terawih. Boleh dikira panas jugak la sekarang ni. Petang tadi cecah 23 darjah. Dah 2-3 hari macam ni. I don’t mind if it lasts longer. Boleh jimat […]