define('DISABLE_WP_CRON', 'true'); Pilihanraya - Pagi Hari di Durham

Pilihanraya

I was talking about this to Mahadi yesterday. And to my British housemate again this afternoon.
Pilihanraya umum UK awal bulan May nih. Aku tak register plak. Oh, yup, kita-kita yang dari negara Commonwealth dan bermastautin di UK bleh mengundi. Hari tu, Chris, budak Chess ada menerangkan aku sedikit sebanyak fasal parti-parti di UK ini. Tapi aku tak berapa faham sangat. Well, politics is not my cup of tea. I don’t talk politics. Don’t get me wrong, I’m not those people without any stand. I got one. Just that I don’t talk much about it. And I don’t like to talk about it. And I hate people being provocative.

Enough said.

Aku sembang dengan Mahadi, takde gantung-gantung banner pun kat sini. Adalah nampak orang tampal poster-poster melalui tingkap diorang. But that’s it. Ada juga flyer-flyer yang diedarkan dari rumah ke rumah. Tapi takde menatang apa tuh yang rambu ramba kat tiang letrik tuh.

Aku tanya housemate aku. Dia kata, memang takde gantung-gantung macam tu kat sini. Oh ye ke? Takpe, nanti mendekati tarikh pilihanraya, aku nak tengok apa yang berlaku.

Sekarang ni waktu siang dah semakin panjang. Aku masih tido sepanjang siang.

Esok lusa nak mula pindah barang. Hari Khamis ni baru pindah secara total. Ah.. katil double bed ~~ berguling-gulinglah aku nanti:) [Ataupun baju-baju dilungguk atas katil, dan bersepah macam biasa. Tapi tuala basah mesti disidai! Tak disepuk!! Jeling Mahadi]


3 Responses to “Pilihanraya”

  1. WaReMoN says:

    promosi diri dalam pilihanraya menggunakan banner2 dan bendera2 tu mmg makan byk duit..tp aku rasa kt Malaysia, kalu x buat nanti kata x cukup mencapap..kalu ikut aku, x peduli sgt kalu wakil rakyat ada byk banner ke tak..menyemak je, tp mungkin camtu je la kot cara promosi diri..

  2. Mahadi says:

    thought that every stuff treated equally… pity for those towels

  3. Lutfi Amri says:

    nope Mahadi, they are treated better!!!

Leave a Reply

See also: