Backpacking Day 4

Vlog baru!

Remember, available in HD, and also close-captioned.

Tengok dulu video sebelum baca di bawah.

Untuk video ini:-

1. Kitorang amik masa 4 jam ke Bratislava, 1 jam dari Bratislava ke Vienna. Dan dalam 5 jam dari Vienna ke Prague balik.

2. Sebutan Wien yang betul ialah [vi:n], bukannya seperti yang aku sebut dalam video.

3. Sayang woo, baju tu hilang. Plus baju tuh tengah sale.

4. Meskipun dikala kesedihan, sempat lagi aku merakam tuh.

5. Mahadi dah banyak sikit cakap dalam video nih:)


4 Responses to “Backpacking Day 4”

  1. alien mulut besar says:

    kagum dengan kecoolan hangpa walau tertinggal barang. Siap boleh melawak n boleh rakam lagik..kekekeKalau kena kat i, harus meroyan, buat apa pon tak lalu.keke

  2. SeMiN says:

    nie la episod sedih…tp lucu…. kah kah kah … Sudbanhhof Wien dlm kenangan :-))

  3. Kamilah says:

    Wah sedapnya Ice-cream (min 3:15) ! :P

    yelah sempat lagi rakam masa hilang barang tu!

  4. Lutfi Amri says:

    Kak Dijah, dah meroyan dah lah tuh. Tapi meroyan ala-ala kiut kan. Keke.

    Yup yup Rosmin. People should know that we were trapped in the tram for like 5 minutes. Pastu keluar dari tram dan berlari-lari mencari Sudbahnhof, pulun nak naik bas. Rupa-rupanya bangunan depan tu ja Sudbahnof tuh.

    Kam…. ala-ala realiti tv kan. Keke.

Leave a Reply

See also: