Shine

2 hours later after the last post, I’m feeling much better.

Baru jer makan nasi daging mak masak which is so delicious. Aku nak bangun awal untuk belajar cara masak, tapi tak larat lak.

Sekarang nih duk mengidam pulut lemak dengan sambal bilis pulak. Sementara mak ada kat sini, bleh la belajar masak bebenda eksotik macam nih. Ari tu aku duk terfikir gak kat mana nak cari pulut, pastu isteri Ustaz Mazlee bagitau yang ada jual kat Newcastle. Aku tanya, ‘apa diorang panggil dalam BI?’

Er… ala, dah lupa. Tapi kalau nampak, InsyaAllah bleh ingat balik.

Okay, mood dah baik. Adakah tadi sindrom ‘cranky when hungry’?


3 Responses to “Shine”

  1. awin says:

    glutinous rice=pulut (rasa-rasanya lah kan…)

  2. khalidah says:

    yup awin..u r rite :)

  3. Lutfi Amri says:

    Yup yup. That’s the name!

Leave a Reply

See also: