Exhausted

Entah sejak bila, mata aku mula kuyu bila pukul 12 tengah malam. Semalam dulu, aku cuba berjaga sampai subuh (2.30 pagi) tapi, dah pukul 1 lebih, aku tak larat dah, terus tido.

Sekarang pukul 9.38 pagi. Kejap lagi nak jumpa supervisor pukul 11. Tapi badan tidak berapa segar. Letih.

Teringat perbualan aku dengan seorang sahabat, kitorang bercakap tentang perangai orang. Aku bertanya yang aku ni orang macam mana ya? Dia membalas, aku nih orang yang ekspresif, buat benda ikut suka hati aku.

Hm.. sejak kebelakangan nih, banyak sangat benda yang aku diamkan. Hm..

..

Mak dan abah sihat-sihat sahaja. Sekarang, suhu dalam 20 darjah lebih. Hari itu waktu ke York, hari yang paling panas dalam UK. Jadi, taklah perlu memakai baju berlapis-lapis.

..

I’m asking myself of why I’m feeling kinda depressed at the mo. Things kinda went smoothly with everything – my study is fine, my ‘take care of parents’ situation is fine.

Urgh, lil bit tiny winy things are crapping up my head.

..

Damn


2 Responses to “Exhausted”

  1. khalidah says:

    get adequate sleep…and sweet dream…ahaks

  2. huda says:

    perkara mcm tu mmg perkara biasa am…kadang kite rasa ada something yang tak kena…padahal bila tengok semua ok jer…mungkin peringatan kot am dari pencipta…muhasabah la^_^

Leave a Reply

See also: