Pindah Bilik

I have just moved out from the university accommodation. This is the video log of me packing my stuff. Perhaps a lil bit boring. Watch it if you have a lot of time



9 Responses to “Pindah Bilik”

  1. mahadi says:

    Huargh……Hu.. ngantuk.
    Kenapa kenderaan yg disyaki bersama pemandunya tak didedahkan no platnya??

  2. achik says:

    Ala Am…
    mengingatkan Achik pun patut start kemas barang dalam umah nie..
    Achik nak pindah umah sebulan lagi
    malasnya nak packing….

  3. mahadi says:

    apa ni…knapa diam??kenapa tak jawab???buat salah la tu. dah tu plak, bukannya dia nak mintak maaf. dia igt kita ni apa agaknya..

    Hehehehehe…..

  4. achik says:

    naper ayat mahadi tue cam ayat drama jerk…

  5. Lutfi Amri says:

    Haha.. Penat ar Mahadi. Baru abis berseronok. Malas nak jwb..

  6. mahadi says:

    achik: huk, kami memang sering berdrama swasta. Tak dibayar siarannya, dan tak ditayangkan kt mana2 pun…

  7. I’m not surprise if I find your sex video in youtube one day hahahha.

  8. ina says:

    1:55 kalau x salah laa…mcm kenal je priuk nasik tu…hehehe

  9. Lutfi Amri says:

    Cayalah Kak Ina!
    Bleh perasan tuh.
    Appreciation to Kak Ina dan Zahiruddin atas pemberian periuk karen itu:D

Leave a Reply

See also: